layouts myspace

Friday 15 March 2013

Welcoming d 3rd Aafiya Qissya

Alhamdulillah.selamat aku melahirkn my litol angel yg ke-3 pada 22/2/2013,3.18am ,2.24kg.di Hospital PD.Deliver as usual normal dan awal dr due date.Ntah kenape anak aku semua deliver sure awal.35w6d die da pohon nk kuat dgn bg sign mengeluarkn air ketuban.mase tu aku ngah brkursus di PD.dan bru je brjaya settle kn paperwork.suddenly air ketuban da pecah,pukul 10mlm.gamatla confrence room time tu.So aku terus dihanta oleh peserta n peg.mara ke hospital.luckily aku kursus kat n9 lagi.so sempat lah asben aku dtg.(kesian die,dah ler kne tinggal 10ari sbb aku de kursus,+100 ari plak nunggu aku abes brpantang.hehe... )then smpai hospitalPD check pintu rahim aku da tebukak 5cm.so terosla msk laberoom.Alhamdulillah smpai kol 3pg keadaan smooth je.aku pon bole tido lagi.start 3pg tu terase placenta pecah n my baby ready to go.. berkat izin Allahswt kurang dr 20minit my bby selamat dikeluarkn.time nie sakitnye truly cant describe how.Itulah pejuanganku.

No comments:

Post a Comment