layouts myspace

Monday 25 March 2013

Once and for all..

Kabare peminat tegar blog ni.. hade ke?! hahaha

Sebenarnye aku tgh semak ni.semak yg dicipte sndri.kahkah.seperti yg aku tahu.Ko da happy ngan life ko kan.syukran... alhamdulillah.. semua org berhak happy.tp kate 2 yg aku xske dgr.bukan nak mengukit.tapi hargailah prtolongan org.da kenape sampai ko mengukit mengatekn yg ko xpenah mintak tolong pon.tp da ade yg nk menghulurkn.. so ko pon amek jelah.bukan nye mtk pinjam.masyaALLAH... dulu ko sndri bykkn nasihat org.planner family lah.simpan duit lah.hutang org bayarlah.now... youull see.xkoser aku nk state cam mane.

Ko nk pegi bejalan sakan.. bercuti sakan.beli gadget cangih.belilahh.. da ko mampu.xkn lah aku nk sekat kan.. tp sndri pikirlah kate2 ko yg dahulunye... "hutang org ni.kne dahulukn dulu.blablabla"

Sudah le cenggitu peel nye.burukkn plak laki aku kat emaknye.. sian die.dah emaknye memcm tye aku.tepulanglah nk prcaye yg mane.aku brserah je.nk menyumpah or brdoa yg xbaik utk ko.mmg bkn care aku.alhamdulillah ko da senang n bahagia seperti dahulu kala.. kami pon ade bahagia kami sndri.dgn bersedekah pade yg memerlukan.. org nk baling ape pon kat family aku,insyaALLAH aku sambut.sesungguhnye ini semua pinjaman dan tiket ke akhirat.

so wat... hilang da kesemakan.kan best lah corat-coret begini.

No comments:

Post a Comment