layouts myspace

Sunday 31 March 2013

38days..

hari yg ke-38!! ade 7d to go.. habeslah proses berpantang.Mcmla pantang sangat kan.hari ni je da pegi soping.Warehouse sale kat parkson.haruslaa.. Then dapat Nike classic,striking purple.becinta haku..

sedikit sebanyak proses berpantang aku.Untuk anak yg ke-3 ni.Aku prefer dok umah sndri.so brpantang sndrilah serba serbi.kebiasaannye dok umah mak metua.kali ni aku xmengamakkn jamu.sbb da niat mmg nk fully bf kan yaya.set bersalin herbs4life ubat utk dimkn semuanye xdiusik.aku juz pkai tungku,param,pilis, set ni jugak bagus sbb die ade utk mandian,cuci hygine kite n ubat sapu utk luka jahitan.so aku juz gunakan utk luaran sahaja.aku minum air akar kayu,utk 1st week,then pati ikan haruan 2nd week.dan seterusnye air rebusan manjakani.sekarang aku amalkan vitamin dan softgel baraka(habatussauda).dan mkn kurma.semua pon aku mkn,except bnde yg gatal/sejuk/angin n coldwater.no ice please.so far semuanye terkawal.husben paling byk membantu.credit to my husben coz being such a perfect #suami.

** sekarang tengah tunggu produk shaklee sampai.member suggest tu for milkbooster.aku will findout.hopefully serasi n will produce more susu for my litol yaya.

No comments:

Post a Comment