layouts myspace

Friday 22 July 2011



very derr... attacment aku nie kan..
tapi tulah yg sebenarnyer yg ader kat pale hotak aku sekrg nih,perasaan bengang ngan acc department
at cni,mmg layak sangat ko dpt titlle yg cam gini dari aku..
memang aku xder amek ape2 course berkeaan acc,tapi aku xder lah genius sgt pasal hal acc aku nih
SPM aku pon dpt gred 8 jer,
tapi soklan yg ko bg kat aku tuh buat aku benar2 mengharapkan 1 keajaipan supaya ko jd pintar sekejap supaya snang aku nk terangkan kan kat ko..
dah bebulan ko amek data aku for assist tapi in the end ko tye blk aku soklan yg same ko tye berbulan dulu...
adoyaiii....
dah ckop bagos aku tolong korang buat banking acceptance,lagi bpe byk nk aku hadap jer bg ko...pikirlah sket..hotak ader x???##@?@?

*geram..

No comments:

Post a Comment