layouts myspace

Tuesday 19 July 2011

~Mood nak belajar jahit manik yg membuak-buak~

pagi yg gler ngok manik
mood 2 comes when dis monin En.asben soh dok umah,soh entertain die n xske ngok kekasih hati die nih
always tension...hahaha(psl keje lah tuh)
So,dlm pale otak aku juz ingat nk cari keje sampingan bler ak dah totally desite nk dok umah(entah ble lah kan)
bende pertama aku paling teruja adalah ngan search berkenaan manik,coz mak mertua aku pon da byk kali soh aku blajer pasal nih,nty senang ley tlg die menjahit...lagipon mmg aku der minat tentang jahit-menjahit nih..
so nie ader brape pic yg aku sempat download 4 1st training...



*contoh jahitan manik,name aku lom khatam lagi aper...

juz tunggu hasil dari aku plak lepas nie...hooyeh

3 comments:

  1. belum khatam dah lawa macam ni??

    ReplyDelete
  2. nie bukan dari hasil kite,nie sume pic download for self learner jer lah...

    ReplyDelete
  3. canntekk..tp leh x letakk lgi..sbb zizi bru nak blajar mnjhit..tbA2xX lak ad minat dlm bidang niee..hehe

    ReplyDelete