layouts myspace

Thursday 7 April 2011

~~KERJA SAYA~~

Bulan nie genap lah aku 3 bulan keje as PA lah konon at LAMSENG nih...so far org at cni sume ok jer,p care keje wat aku sket tergangu n xbpe nk pham...ak yg sengal o system cni yg bangang sangat pon aku xtaw...bley update blog nih pon coz aku tercampak jauh sket at dlm production nih ha,ganti membe aku coz die ader keje last minute kne buat....
Sebenarnye aku nk citer pew keje yg aku kne wat sekarang,daily bese aku akan print harge getah,n bank statement company,then cek bos aku nyer email....update rubber dealer nyer hutang,n kalau rubber dealer der tepon maki2 mtx payment tuh,hadap jerlh tinge mendengar,every month aku kne wat report tuk jab alam sekitar coz company aku der sisa buangan terjadual n bla..bla..bla..kne wat BA(banking acceptance)yg ak sdri pon kurang jelas psl tuh,JKKP yg bru jer sat td aku blaja,pde cikgu yg xbpe nk bertauliah,n byk lagi,jab perangkaan,stock take...ntah ble aku nk arif...plan2 kayuh lah kan...

~~itulah die keje yg sempat aku blaja takat nih,n mayb der byk lagi yg dieowg nk passing,tunggujerlah~~

No comments:

Post a Comment