layouts myspace

Thursday 7 April 2011

Banyak Orang Banyak Ragam

Assalamualaikum...
Semoga hari ini lebih baik dari esok...

Berkenaan tajuk seperti diatas nih...dah bese kite dgr n taw kan,p aku nk citer gak benda yg terbuku dlm hati aku nih,xkesah lah owg kate aku nie pangai cam hape,nk tego perangai owg plak kan....
aku pampang at cni coz nk bg diri aku sedar,n ingat supaya aku xkn jadi camtuh,n sentiase beringat mane tempat aku berdiri...
da story begin...
Kenapa bile dah diberi bantuan masih lagi ego n suka ambil kesempatan???
berkisah ttg sowg umat nih,punyalah ego melangit,p aku mmg jarang ler menghulurkan bantuan at die nih,bese yg manjakn die pon family die jer,bende dah kawen masih nk bergantung at family ag,laki keje kerajaan,pakai pon nk uptodate,kate ske pakai cantek2 bab laki yg soh kan,dari pakai tudung sampai tercampak tudung tu ha,bab laki pentingkn kecantikan katenye...
dalam Fb bkn maen ag attach pic cam ade-ade,kereta pon makbapak yg bagi soh sambung bayar,tuh pon terkial-kial nk membayarnyer,roadtax pon makbapk gak kne bayarkn,sampaikn sedey aku dgr citer makbapak hang lah yg susah repair keta pas ko jahanamkn pegi bercuti....
Betape mulianyer hati makbapak hang menolong,coz kesian ngok cucu2 die nty naek moto berhimpit-himpit...mmg ler makbapak ko berduet,p jgnlh sampai wat camtuh,xder wat cam xder jer lah..
hape biznes sendiri dah maju,bende kereta sampai 4bln xbayar,xpham lah,....
bile mak ko nk amek balik kereta ko nk hamun psl bagi dolu plak,nape suke tlg time ko susah...
lagi aku xpham moral of da story nape ko kne gado ngan mak ko sebab byk tlg ko....


**aku harap ko berubah dan diberi petunjuk...**

No comments:

Post a Comment