layouts myspace

Wednesday 18 May 2011

Seketika di kerusi saya...

Bukan langkah yg ringan utk aku mulakan kerjaya baru di bidang baru n tempat baru.Sememang im feel lucky to hve dis jobs..whereever,aku cume taw pe makne PA,n decribtion of jobs mmg xlah kan,till now aku xtaw pe bidang aku nih...
coz ley dikatakn biler der mase terluang sumer keje aku kne wat...simply as clerk pon ader
yg paling aku menyampah ialah biler dealer sesibuk tanye aku berkenaan payment dieowg,(company aku beli getah asli utk diproses jd smr)masih belambak outstanding...sampaikn ader yg kate aku malas nk update kat bos lah,sbb bos da janjji byk kali dgn dieowg nk wat payment,tp nape aku xprepare....(dgrlah pembongak bos aku tuh)almost 5month aku ader at cni,da naek menanah ngan dealer nih,ader yg baek,ckp pon berbudi bahase.n ader yg kaki maki punyer...
then aku kne prepare BA(banking acceptance)mmg berpinar mate n migrain pale otak aku ble nk wat bnde nih....sebab maen ngan byk nombo,aku rase cam keje at magnum plak ha...tapi aku agak ske wat ba nih,bab die menguji kecekapan otak aku..
kejer am..seperti photostat,print cek,cek email,cek Fb,update blog...tuh sumer bler pale aku da miung cam skrg nih bwu teringat kat blog nih,tempat aku nk merapu-kerapu sensowg..cewah
**pagi td HR de gtaw aku da conpem..then ader kenaikan sket..aku aspek lebih,tp hampeh...nk wat camne kn,rezeki aku..alhamdulilah masih diberi kesempatan...
rase da berjam-jam aku menulis bnde nih,bab byk iklan td,beselah,posisi aku di depan pintu director,xker sesuai sgt nk berFB,o berblogging time die kuar masuk nih kan...respect sket lah kan...majikan katekan,BOS,whateva its takes..im still a employee..so kalau nk best ko meniaga lah sendirikan...=)

No comments:

Post a Comment